Anställnings- och personalfrågor

Spara favorit 21 jun juni 2018

Välkommen till sidorna som handlar om din anställning här på Mittuniversitetet. Här finns samlad information som rör din anställning, lön och arbetsmiljö med mera.

Kontakta HR-avdelningen

Har du frågor eller funderingar som rör din anställning? Tveka inte att kontakta någon av oss på HR-avdelningen.

Administrera din anställning

Ansök om semester, se lönespecifikation och semestersaldo och hantera utlägg och reseräkningar. Administrera din anställning här:
Egenrapportering

Har du frågor, kontakta Statens servicecenter.
Statens servicecenter
tel. 0771-456 000

Sjukanmälan

Anmäl sjukfrånvaro genom att mejla sjukanmalan@miun.se eller ringa 010-142 80 00 val 4. Kom även ihåg att meddela dina kollegor på avdelningen om att du är sjuk. När du kommer tillbaka gör du en friskanmälan i Egenrapportering.

Anställningsvillkor